Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Helaas is het niet mogelijk i.v.m. ons geautomatiseerde magazijn om je bestelling na plaatsing te wijzigen. Wij verwerken orders namelijk al binnen 10 minuten.

Ik heb mijn adres verkeerd ingevuld kan dit nog worden aangepast?

Helaas kun je na het plaatsen van je bestelling je adres niet meer aanpassen. De verzend- en retourkosten worden dan door ons betaald, maar om je pakketje opnieuw te verzenden, dien je deze kosten van €6,95 zelf te betalen. Als je dit niet doet, verwerken wij je pakketje automatisch als een retourzending.

Wat is de levertijd?

Wij versturen jouw pakketje dezelfde op werkdagen in Nederland als deze voor 23:00 is besteld. Past jouw pakketje door de brievenbus dan wordt deze direct verzonden als het voor 21:00 is besteld.

En bestel je vanuit België dan verzenden wij jouw pakketje dezelfde dag als deze op werkdagen voor 22:00 is besteld.

*Let op: Eventuele vertragingen bij PostNL zijn buiten onze controle, wat kan leiden tot een vertraagde levering van jouw pakketje.

Is het mogelijk om een pakket af te halen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk i.v.m. ons geautomatiseerde magazijn.

Kan ik mijn pakketje laten inpakken als cadeautje?

Helaas is dit niet mogelijk, vanwege ons geautomatiseerde magazijn.

Kan ik een artikel ruilen?

Ruilen is helaas niet mogelijk, maar retourneren mag binnen 14 werkdagen. Bekijk hier de voorwaardes.